2015. február 22., vasárnap

Változások. A 4. HÉT !

Pontosan 4 hét telt el. Kénytelen voltam változásokat eszközölni, hiszen kevésnek találtam a fény és hőenergiát ami a palántákra érkezett. Ezért megemeltem a tálcát, hogy közelebb kerüljenek a növények a lámpához így több energia érkezzen fentről. Ezáltal 6-7 cm-re vannak a lámpától és a hőmérséklet is 24-25 fokra emelkedett.

Megfelelő!

További történés a hétre, hogy elvetettem még 20 db Habanero magot, 20 db "mérgespista" magot, és a vásárolt kápia típusú paprikát is (20db)!

Voltam a 11. kerületben található SZUPER boltban és vettem 2 x 1liter Chilifocus-t! (Nagyon jó fejek ott és segítőkészek. Le a kalappal!)

Illetve Kistarcsán azt a kis maroknyi földet megtrágyáztam szárított marha trágyával. Olyan okból kifolyólag, mert elég gyengének éreztem a földet. Májusig van ideje jól bemosódni.

Összefoglalva maradjunk annyiban, hogy a szüret még messze van !

Képek:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése